r.i.p

Ni vet Marcus Jannes som tog självmord live i webbcam? Usch, vad hemskt det är. Jag googlade på det nyss för jag ville få reda på vad som verkligen hände. Jag hittade forumtråden som han skrev i. Det är helt hemskt vad vissa skrev! Att dom vågade skriva saker som "Du vågar inte, du är för feg!" Herregud!

Jag googlade och fick upp träffar på t.o.m utländska hemsidor! Engelska/amerikanska och SPANSKA hemsidor skrev och t.o.m länkade till hans direktsända självmord! Folk pratar om det över hela världen. Folk från hela världen satt och kollade.

Jag är glad över att jag inte hittade några bilder ifrån det. Hade varit hemskt att se. Jag förstår inte hur folk kunde sitta och bara titta på! Tur att någon reagerade tillslut, spårade ip-nummer och ringde polisen. Synd bara att det var försent..  Usch, förstår inte hur folk kunde sitta och titta och säga att det var underhållande. Jag skulle aldrig klara av att se det. Hade aldrig kunnat glömma, och få bilder i huvudet resten av livet..

Kände honom inte, men varma tankar till familj och vänner. R.I.P

Jag ska inte döma någon. Jag funkar inte så. Sassa va helt okej! Men du verkar gilla henne ganska mkt :)

Tack för kommentaren, härlig blogg btw! :)




Kom ihåg mig?