Hjääääälp!

Hjälp mig Jag drunknar i mitt hår! Haha! Nu har mitt hår växt så mycket att jag håller på och bli tokig. Det ska vara långt, men det går inte att styla längre.  Jag kan knappt se något för håret bara är i vägen i ansiktet, och det är inte längre uppklippt så håret är helt platt! Jag hatar platt hår som inte är någon frisyr!

Jag tänker klippa mig. Jag ska klippa jättemycket uppklippt så det kortaste hårstråna är typ 5 cm långa och så ska jag klippa lugg!  Så som jag hade förra året ska jag ha igen. Sen ska jag färga hela håret svart eftersom det börjar bli brunt. Och dom "blonda" slingorna ska bli KNALLröda! Åh jag vill fixa det nu..


Se hur förtvilad jag blir.. Och det här är liksom mitt hår utan hårförlängning.

Hahah ledsen tjej



Sen börja jag flörta med mig själv ööhö



Sen blev jag K00L!



moa

Jag älskar ditt hår! Jag tycker det är supersnyggt ju D:




Kom ihåg mig?