tisdag.. kanon-låt! (Y)

Helluuu!

Idag var förkylningen alldeles för tuff för att övervinna. Den hade nämligen tagit över hela min kropp och jag mådde blääääää. Så jag blev tyvärr hemma från skolan idag, och det är verkligen tummen ner.... Får inte missa fler skoldagar!   I morgon är det öppethus på skolan och det betyder att alla som går i 9an ska komma och kolla på skolan, för dom ska sedan välja vad dom ska gå för gymnasium.

Jag kommer ihåg förra året när det var jag som skulle välja gymnasium. Jag klarade inte ens av att gå på något öppethus-sak. Så jag nästan blundade och bara valde en skola. Jag valde John Bauer för jag ville vara annorlunda och inte följa strömmen. Hade ingen lust att följa med nästan alla 9or på skolan och gå på Wargen. Och det var skitbra val! Bland det bästa valen jag gjort i mitt liv. John Bauer känns helt rätt! :)


Btw,  ni måste lyssna på den här låten! Jag typ spelar sönder den för den är så himla bra!

sv: tackar tackar! *:)

Låten e jätte bra!

test




Kom ihåg mig?