snabb bloggning

Hej hopp!
Tänkte bara blogga lite snabbt innan jag ska sova. Som jag sa så valde jag att fortsätta i skolan. Idag var min första skoldag på typ 3-4 veckor. Det gick OK! Vi hade bara en lektion idag och det var media. Dagens uppgift var att vi skulle gå till Kontorsvaruhuset, hämta våran reklamprodukt och sen gå tillbaka till skolan. Det skulle tydligen ta upp hela våran lektion på tre timmar. Jag mådde inte så bra, så jag frågade ifall jag fick sitta kvar på skolan och plugga istället. Tydligen så har vi prov i datorkunskap i morgon. Jag är inte ens klar med det vi jobbar med det, så det kommer inte gå bra.

Men men, jag försöker iallafall. I morgon ska jag gå min första tisdag! Har aldrig varit på skolan på en tisdag sen jag började gymnasiet. Konstigt..

Kommer bli en lång dag. Tufft :(


Faktiskt så är den här bilden ganska speciell. När jag tog den här bilden så sa jag att jag ville bli fotograf i framtiden. Jag skrev till bildtexten "Jag vill ha en systemkamera". Men jag trodde aldrig att jag skulle få råd att köpa en. Men ca 2-3 år senare så fick jag en. Och nu typ 5 år senare så håller jag kvar min dröm - om att bli fotograf.


Dålig kvalité, jag vet. Men gillade den ändå :)




Kom ihåg mig?