Måndag igen

Har faktiskt redan börjat fundera ut en ny design :) Gjorde tre stycken olika förut, men blev aldrig helt nöjd med någon av dom.  Men nu har jag en ny idé. Ska börja skissa på den så fort jag får tid över.


Idag så är det måndag igen då. Betyder skola och media. Idag fortsatta vi att spela in våran reklamfilm. Vi åkte till kontorsvaruhuset för att filma. Jag höll på att frysa ihjäl! Tappade känseln i benen och händerna. Jag som är förkyld och har varit sjuk i helgen, så kändes det inte alls bra att vara ute i det tråkiga och kalla vädret. Hade inte mössa och alldeles för lite kläder...tycker jag. Men jaja, vi hann iallafall filma klart och så :) Skönt!


Ska strax sova för ska upp ungefär klockan 6 eller halv 7 i morgon. Men har en kort dag, troligen! Vi hörs i morgon! :) Gnatt



Bilden har jag ej fotat.


moa

Jag har precis tipsat om dig i min blogg, hoppas att det var okej!



Ta hand om dig! :)




Kom ihåg mig?