Lördag - trött på min design!

Ärligt talat så känner jag mig inte sugen på att blogga för jag är så trött på min bloggdesign :( Försöker jag ladda upp bilder för att bloggen ska vara intressantare, så blir det inte någon bra kvalité p.g.a min blogg är för smal. Bilden trycks då ihop och det får ingen effekt :(  Jag måste göra en helt ny design. Men när ska jag ha tid och orka???


Iallafall. Efter att jag hade ätit en god middag så upptäckte jag att den första Harry Potter filmen gick på tv! Åh han var typ 10-11 år där?? Eller nåt sånt. Var skitkul att se den igen :D Jag har sett och äger alla Harry Potter filmerna förutom den som går på bio nu :) Måste se den förresten!

Han var söt när han var liten ;P



moa

VI KAN GÅ OCH SE DEN?!

- Jag gillar din header !!

moa

Svar; Men den var så bra att jag kan se den hur många gånger som helst, haha! :D




Kom ihåg mig?