Jag kunde!!

Idag har jag suttit och pluggat ca 10-11 timmar! :D  Jag känner mig nöjd, och det känns som en bra start! Det känns nu så himla mycket bättre, och det känns som att det faktiskt finns en chans! Nu finns det en chans att jag lyckas :)

Igår när jag gick och la mig så tänkte jag bara "Jag ger upp. Jag har väl inget annat val än att hoppa av skolan".
Men när jag vaknade sen i morse så hoppad jag ur sängen och "Nä nu jäklar ska jag fixa det här!". Jag ringde till min mentor och sa att jag skulle fortsätta! :)

Så sen satte jag mig vid datorn och började jobba! Jag skickade in en engelska uppsats som jag skrev klart. Sen mailade jag lite lärare och frågade vad jag skulle göra. Jag satt sedan 4 timmar och jobbade med en sak på engelskan. Är klar och ska skicka in den i morgon. Sen så fick jag hjälp av min underbart fina vän
Moa. Och nu är jag klar med ännu en sak i den stora högen av läxor.  Känns SÅ bra!


Jag hoppas verkligen att det håller i sig och går bra nu. För jag vill ju det här så himla mycket. Jag ska kämpa :)




Kom ihåg mig?