Eyeliner

Vill tipsa om en jättebra flytande eyeliner från Isadora.
På bilden så är det två olika sorter från samma märke. Den till höger är också bra men mycket svårare (tycker jag) att måla med och få en rak linje. Penseln är mjuk och därför är det lite krångligare.
Men den till vänster är mycket bättre för "penseln" är hård och det är hur lätt som helst att måla. Och det bästa av allt! Den är vattenfast! Den håller en hel dag och en hel natt utan att smeta ut sig :D Verkligen den bästa jag har provat :)
Prisvärd och skitbra!



jag har likadan (A)



sv: det spelet är jättekul! :D man måste dock köpa de för att kunna spela D:

Tack för tipset!

Fast jag föredrar en mjuk pensel så jag får väl testa den ist ;)

Vad tycker du om Leonardo DiCaprios nya roll? :)

Har kört på den i typ 1 år snart, den är riktigt najs tkr jag (a) :D




Kom ihåg mig?