Hur det ligger till för mig i skolan

Vad skönt det är att det bara är 9 skoldagar kvar till skolavslutningen! :)

Som tur var så har jag lyckats fixat upp mina betyg nu. Som sagt, Jag är inte dum, bara riktigt skoltrött. Hade jag haft orken att vara på skolan och plugga så tror lärarna att jag kunde haft höga betyg. Iallafall VG i nästan alla ämnen. Men eftersom det nu är så att jag verkligen inte orkar så är det väldigt svårt att hinna ikapp och kunna visa vad man kan :)


Betygen sätts på onsdag, och jag har liiite kvar att göra.
Men det här är ämnerna som jag är helt klar med

Matte (äntligen!)
Svenska
Engelska
SO
HKK
NO - fysik

I bild, Musik och träslöjd vet jag inte hur jag ligger till.
Antar att jag klarar bilden. Ska fråga sen vad jag ska göra på musiken för att få godkänt.
Hade egentligen velat satsat på MVG eller iaf ett starkt VG i musik, men eftersom jag knappt varit där så hinner jag inte göra alla VG uppgifter och sånt.
I träslöjden så låg jag mycket efter, men förra torsdagen så jobbade jag på jättemycket och är nästan klar nu.

No- Kemi & idrott skippar jag helt. Där kommer jag inte få nåt betyg alls.
Ska göra två biologiprov den här veckan också. Troligen så kommer jag aldrig hinna, så blir nog inget betyg där heller.

Men dom tror att jag kommer komma in på min önskade linje ändå :)

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.




Kom ihåg mig?