Söndags! (igår)

Haha av någon konstig anledning så blir det att jag ligger en dag efter varje gång jag ska blogga. Jag skriver alltid om gårdagen istället för idag :P men men!

Tänkte skriva lite om vad vi gjorde i söndags. I söndags så hade min familj en "familjedag". Det var underbart väder med klarblå himmel och sol. Så hela familjen hoppade in i bilen och åkte till Frösön. Damn! Inte visste jag att det var så fint på Frösön :o
Vi åkte till utkikstornet där på Frösön, men det var stängt. Då åkte vi till tages och fikade istället. Där åt jag för första gången i mitt liv..CHEESECAKE! Det var super gott! :D

Lite bilder från dagen!


Tornet!





Utsikten från berget :)




Och hittade mitt drömhus! :D




Så var vi på fik!


Jag och syster! :)

bloggtävling på min blogg, klicka in på bloggen och se vad du kan vinna! :) lycka till!




Kom ihåg mig?