sjukling

Då har man blivit sjuk då. Kände mig väldigt konstig igår kväll så jag gick och la mig redan kl 19:00. Tog då tempen men då hade jag bara 37,6, och det är ju inget. Sen samma kväll några timmar senare så hade jag 38,5 och nu idag har jag ööver 39 grader. Skakar och fryser, mår illa och har ont i huvudet. Men nu har jag tagit medicin så känner mig piggare. Så tänkte blogga lite snabbt. men ska nu kolla på film och vila igen. Kommer nog inte kunna gå på skolan i morgon..

Tja allt bra ? :D

Vilken är din favorit klädesplagg? :)

kram www.jossis.se

Vill du läsa om mina varma dagar och "slitsamma", fartfyllda partynätter när jag flyttar till Alanya och jobbar som bartender och dansare? Fartfylld blogg blir det :)

ewe

härlig blogg!

Ha en bra dag! :)

Oj, det lät inte roligt alls, fast influensan har gått runt, har jag hört. =O

Usch inge kul att vara sjuk :/

Du får krya på dig :)

Hej hej, allt bra?:D

Följa varann på bloglovin? :)

Hej!



Nu är det dags för en tävling på bloggen.

Vilket nagellack vill DU vinna? Släng in en kommentar :)



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se




Kom ihåg mig?