Låttips

Det här är en låt som Darin har skrivit helt själv när han var lika gammal som jag är nu.
Han har gjort många låtar helt själv när han var bara 16 år gammal, Som inte har hamnat på skiva sen.
Men dom finns på b.la youtube.
Tycker låten var bra för att bara vara 16 år när han skrev den

Darin - Leave me, hurt me

åh tack så jättemycket, vad glad jag blir :D



& desamma :D

SVAR tack ^^,

sjukt snygg blogg du har :D

lin

Re: Men detsamma tjejen! Din blogg är ju helsöt :)

Hej :)



Ville bara tipsa om en tävling i min blogg (http://hannahsworld.blogg.se) där du kan vinna valfritt smycke från Aldora.se.



Mvh //Johanna

gillar din header :)

släckte du ljusen igår? :)

I'm here for the cookies ;)

riktigt snygg blogg!

Fin blogg du har :)

Heej, jag vill bara säga att denna blogg http://stargirlphoto.blogg.se/



är en riktigt bra blogg kan jag lova ! hon tar shitfina bilder värkligen och jag tycker du ska checka in och kolla hennes blogg. tro mig, du kommer inte ångra dig(:




Kom ihåg mig?