L-l-l-lördag!

Hej hej! Jag har inte hunnit bloggat de senaste dagarna för jag har haft mkt att göra i skolan.
Jag tänkte skriva mer om det sen. För har lite att berätta.

Men idag så blir det nog en rolig dag. Åsa kommer till mig ungefär kl 12. Sen ska vi träffa Linnea och Johanna så får vi se vad vi hittar på då. :) Vi fyra brukar inte umgås tsm så det ska bli kul.

Jag vaknade kl 9:00 idag! så jag åt väldigt tidig frukost och har nu precis kommit ur duschen. Ska göra mig i ordning nu snart innan Åsa kommer.

Har tänkt att göra om min blogg också. kanske börjar lite smått nu.

Väldigt roligt att antalet  läsare har gått upp också! Nu är det ungefär 50 per dag :D kul kul


a ego pic


Hejsan!

Vilken fin blogg du har!



kolla in min blogg så blir jag jätteglad (:



http://isabellatorle.blogg.se/



Kram/Isabella




Kom ihåg mig?