Vad ska man välja?

Egentligen så skulle vi åka hem från Luleå på onsdag så jag hinner hem till Storsjöyran.
Men nu ska det bli nästan 30 grader varmt här i Luleå, och det kommer det definitivt inte bli i Östersund. Så nu försöker mina föräldrar övertala mig att stanna kvar några dagar till i Luleå så vi kan bada och ligga på stranden, istället för att åka hem och gå på yran.

Så nu försöker dom muta mig. Eftersom det är tråkigt att missa yran (bara lite) så säger dom att när vi har fixat vårat vardagsrum och köpt ny tv så ska jag få PS3 och spelet som jag är beroende av just nu.

Så vad att välja? Gå på yran och få endagar biljett, eller få ett ps3 och spelet jag vill ha? haha

VAR MED OCH TÄVLA? (;

läs inlägget (där finns svaren på frågorna du måste svara på för att vara med)

du måste också skriva ett litet inlägg.

http://mirandaland.blogg.se/2010/july/tavling-vinn-en-vimto-platta.html#comment

moa

Kör på tvspelet istället!

Yran är sjukt ovärt i år. Bara svenska artister, som man kan se närsomhelst annars :O



Så.. Ha semester, sola och var med din familj, tycker jag. :) Yran är ju nästa år igen :D

jag skulle välja spelet :P

KOM TILL YRAN OCH GÅ MED OSS !! :)

Om du väljer little big planet kan du spela med mej ;)på psn heter jag P1LL4N om det är så




Kom ihåg mig?