Sweet as candy!

Först vill jag säga hur sjukt kul det är att så många har hittat hit och det har varit mer läsare än nånsin!
Hoppas ni tänker stanna nu :D

Och så tänkte jag ladda upp min första Lips picture. Eller Candy-lips eller vad ni kallar det.
Det är mina läppar (med fake tungpiercing) men resten är photoshopat :)


Gjorde den på bara några minuter och blev inte så nöjd, men  gillade den lite ändå.

 

 

Orginal:

 

 

 

coolt;;o

fin blogg!!

Svar: tack :D

Svar; Åh, jag ser fram emot att börja i samma klass med! Du verkar vara en såndär supersöt tjej och vi verkar ha mycket gemensamt! :)



Och jo, jag har varit diagnoserad i ett år nu ungefär, men känt det i hela mitt liv nästan.



Så, vi verkar vara ganska lika på den fronten isåfall! Och förresten... Superbra blogg har du! :)

Grymt fräckt

Gör de inte ont, hur känns de i tungan

ida

Intresserad av att bli veckans blogg?

kommentera isånnafall att du är med i detta inlägget

http://idaalundbeerg.blogg.se/2010/july/veckans-blogg.html

kram =)

rösta gärna på mej,

grupp 3 nr 35.

http://snoocxz.blogg.se/2010/july/utkast-juli-15-2010.html

tack på förhand och en stor kram till dej :')




Kom ihåg mig?