Stranden igår

Var på stranden igår med familjen, men solen försvann så det blev kallt. Då åkte vi till Piteå havsbad istället. Absolut det finaste badstället i landet. Vi badade inte där, men vi köpte mjukglass och gick runt och kollade. Avslutade dagen på en restaurang där jag åt Tacotallrik. Tror aldrig jag någonsin har ätit så mycket av en tacotallrik :P

Bara några av bilderna från igår. Fler kommer senare.





Och helt plötsligt dök lillebror Alex upp framför kameran utan att jag var beredd. Men blev en bra bild ändå ju :D



Vad söt bror! Jättefin bild. Du är lika fin som alltid. Glassen såg galet god ut.

Done! Gav dig en röst :)

Nu har jag röstat på dig hoppas det hjälper något :)

åååh, tack så mycket :) så glad jag blir.



när kommer resultatet på vem som vunnit? :)

Fin du är!

Och, jag har röstat på din bild igen! :)

Rösta gärna på min igen :D

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Klart jag gick in och röstade.. :) Hoppas det går bra nu då! Superfin blogg btw. :D

sv: aa kan rösta på dig:D<3

din lillebror har suuper fin färg på sina ögon! :o =)




Kom ihåg mig?