Reser bort, dålig uppdatering

Hej hej! Har inte kunnat uppdaterat eftersom jag har haft så mkt att göra idag. Har färgat håret. Först svart och sen blekt slingor (kommer bild på det senare).  

I morgon åker jag på semester! Jag och min familj ska åka till Luleå och vara där tills storsjöyran börjar. Men först ska vi göra ett stopp i Lycksele och bo på hotell två nätter och gå på lyckseledjurpark. Sen på tisdag åker vi vidare till Luleå!

Kommer att ta med mig datorn, men kommer inte ha något internet förrän på tisdag.
Så jag kommer ladda upp lite bilder då
. =)


Lägger upp en bild jag gjorde för någon dag sen. Det är två google-bilder som jag har exprimenterat lite med och klistrat ihop,ändrat ljus och "målat" lite på.






Klicka på miniatyren för att få full effekt! Rekomenderar! :D










sv: Tack, desamma! Föjla varadra på bloglovin? :)

tack. din blogg är oxå fin (:

fin bild :)



hoppas du kan rösta på mig här: http://blackrivets.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-2.html

rösta på grupp 2 ( :



om du tycker att det här är jobbigt eller reklam så kan du strunta i det här och jag ber om en ursäkt.



Kram !

tack, din blogg är oxå fin :)

jätte fin bild :D



det var jag som skrev förre kommenteren men ursäkte om det inte var nåt namn.

härlig header! :D

taack :) vad har du för typsnitt på texten på kommentarerna? :)

sv; taack detsamma! :)

följa varandra på bloglovin?: )

sv: nu är du tillagd :)

Hoppas du får en fin kväll och en härlig dag imorgon!



/ps. skulle du kunna va söt och rösta på min sko i designtävlingen?

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=RgSVN5y2B69tUSjyHLv34oKZVSb9q2v6WDQj8DY79WnSnKGuTzkL#shoeGallery



Tack ♥!

sv; bra, lägger till dej nu med ;)

taack :) vad har du för typsnitt på texten på kommentarerna? :)

taack :) vad har du för typsnitt på kommentarerna? :)

sv: Din blogg är fin också!



Tänkte att eftersom jag kollade in din blogg som du gärna ville så tänkte jag att du kunde svara lite snabbt på min fråga http://fantaboulus.blogg.se/2010/july/hur-ska-jag-ha-haret.html#comment , tack på förhand! :D Kram

sv; tack, din blogg är också jättefin!



coola bilder :)

Tusen tack för att du röstade på mig!

Det är guld värt, och jag har länkat dig på min blogg nu :) Och förresten.. Så vann jag den tävlingen, så.. Tack, haha! :D

sv: tack det sammaa duu

hejj allt bra? (:

KLOCKREN BLOGG BTW!



kan du rösta 5stjärnor på min skodesign?

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=LkhWfalpFbg0XaShRDNjrAtkdVfF871GeXc0vEm2dJ11hHYyKjXz

tack , kram hör av dig :D

Ida

Följa varandra med bloglovin? ^^ Fin blogg

Gud, jag älskar verkligen din blogg !

Stilen gillar jag :3

du redigerar bra, älskar din blogg, verkligen! ^^



Följa varandra på bloglovin? :]

/Elliz

du redigerar dina bilder jätte fint!

Älskar din blogg!



// Ina

hej! hoppas att det inte gör något att jag skickar dethär, men jag skulle bli superglad om du röstade på min sko hos nelly.com. när du har gjort det så får du gärna lämna en kommentar hos mig, så länkar jag :)

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=t3zMMuRxjW7DweGhJQGrXKbO1fO3ObI8U9JesZQPvMTgqXDznHeB#shoeGallery

å så snygg design:)

Amg ! xd

Jag diggar din blogg ! :D

Frågestund på bloggen tills på onsdag!

ida

hej! nu har jag publicerat de 10 finalisterna i tävlingen, checka in o kolla om du är en av dom!

Kram

:)

Jag vet, d e väldigt irriterande, det blir så när man öppnar den i firefox, testa med explorer så ser du att den ser normal ut =)

Hej.

Just nu pågår det en tävling på min blogg där vinnaren får välja valfritt plagg från Mahingo.



Var gärna med och tävla!

http://beccanorman.blogg.se/2010/july/awsome-tavling.html#comment

hejj ,

min frågestund är nu avslutad här finns svaren http://daovivian.blogg.se/2010/july/fragorsvar.html (:

Sv: ååh, tack så jättemycket! ♥ :) ^^

Du har fin blogg du med, jättebra på att photoshopa.

Jag själv kan ingenting ;)

Hej!

Rösta gärna på min skodesign. Hjälp mig att vinna mitt dröm pris.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Hör av dig när du röstat, Tack förhand!




Kom ihåg mig?