Luleå! Internet! :D

Hej hej! Äntligen har jag kommit fram till Luleå! Har sovit  två nätter på ett fint hotell i Lycksele. Och har gått på Lycksele djurpark! Lovar att jag ska ladda upp några bilder sen och visa hur fint det var där :D


Logga precis in och skulle kolla igenom mina kommentarer och min statetisk. Trodde inte att jag skulle ha några läsare nu när jag varit borta, men statestiken har bara stigit! Jättekul! :D

Lekte lite i photoshop på hotellrummet igår när jag inte hade något att göra.

Candy-eyes =)







sv; tack så mycket :) men tror du ser den jag vill att alla ska se ;) Century gothic <-- de är den textstilen jag har :)

men på denna datorn så har min blogg times new roman ;s

fin blogg :)



allt bra annars?

Hej! Tänkte bara säga att jag har massa tävlingar igång på min blogg där du kan vinna tex mobilstrumpa, smink, smycken.. Titta gärna in! Puss & kram

Http://ceciliaprecious.blogg.se



Såg att du är i Luleå :) Just nu sitter jag i Boden hihi. Jäkligt snygg blogg du hade btw

Hej! :) Mihi, jag undrar om du har lust att typ hjälpa mig med en design till min blogg.. :$ Jag har liksom inte photoshop eller något, och kan ingenting när det gäller det. "/ Bara om. du har lust och orkar alltså. Tack på förhand! :)

grymma bilder!




Kom ihåg mig?