Jag idag :)

Klippte ihop några bilder lite snabbt. Så här ser jag ut idag :)

Ska klockan 4 åka på stan och shoppa lite, sen ska vi iväg och äta på en jättefin restaurang här i Luleå :)




jeans: Bikbok
Tröja: vet ej eftersom jag har fått den.
Halsband: bikbok
Ring: Gina Tricot
Örhängen: Dollar Store
Armband: Frida-tidning. Haha
Klockan: Vet ej eftersom fick den i present
moa

Men herregud, vad fin du är Linn, åh!

Du är så fin! :D Det där halsbandet måste jag kolla upp. Väldigt sött.

Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand

♥ Hejsan ♥



Vill absolut inte låta som någon "Hej-kolla-min-blogg-jag-är-bäst"



Utan allt jag vill är att be dig kika in på Rean i min bloppis, har 50% rabatt på hundratals prylar ! =)



sjukt låga priser, o alla älskar väl REA?! ;-)



KRAM ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

Svar; Jo, jag hatar bussar för att det är alltid i dem som jag får mina panikattacker. Trångt utrymme, jag känner mig instängd och ja, det är där attackerna händer helt enkelt. Så, jag har blivit väldigt rädd för bussar, och att resa! :/

Svar; Åh, så du är likadan när det gäller ångst/attacker eller? :o Jag har typ inte träffat någon, som riktigt sådär förstår, liksom.



Jag och min pojkvän börjar flytta in den 25 augusti eller något sådant. :) Jag är osäker på när skolan börjar, haha! Vet du det? :o



Men jag ska intill stan något innan och sådär, så.. Vi kanske kan träffas något då? :D

Svar; Åh, hur blir du med bussar då? :o



Klart du kan få mitt nummer :D Fast.. jag ger det nog helst inte här på bloggen ;o Jag kan skicka det nu på bilddagboken, så.. :D

Svar, Men, gud! Vad lika varandra vi är alltså!

Kanske kan fortsätta detta samtalsämne på msn? ;o



Jag gillar din stil!! :)

skulle du kunna göra en heade rsom passar te min blogg:) ?

[email protected]

snälla tacksam för ett ja

nice site keep it up ok




Kom ihåg mig?