Härlig sommardag

Har varit en väldigt skön och rolig sommardag idag! Först strax efter 11 tiden så fick vi besök. Mormor med familj. Vi satt ute på altanen och fikade, då solen redan gassade på riktigt bra! Det blev min frukost. Vid 12 tiden så ringde My, och så kom hon hem till mig. Vi snackade bara lite och så. Har ju inte träffat bruden sen vi fick sommarlov. Det är alltså 3 veckor sedan. Vinkade sedan av henne när hon tog bussen hem. Strax där efter så ringde jag Johanna för att höra ifall vi skulle hitta på något. Vi åkte in till Jamtli.(eller vi cyklade). Var sen där några timmar. Det var kul :D
Så jag har alltså varit ute från 11-17 ungefär och har cyklat igenom HELA stan fram och tillbaka! Inte konstigt att jag har ont i benen :( haha. Kvällen avslutades hemma med grillning <3 och sen jordgubbar <3333






Kom ihåg mig?