Fire in my eyes!

Jag älskar ögon! Man kan göra så coola redigeringar med ögon. :)
Satt och lekte lite själv

Före:




Efter:




Till sist. Min personliga favorit...

Shit vilka helt underbara bilder asså! Skit vackra!

och helt översöt design du har ;)

Hoppas allt är bra med dig!

kram

Eva

shit va snyggt :o :D

Tack detsamma tjejen :)<3

så tufft :D

Sv; vi skulle vilja ha en design så att man ser att vi driver en modeblogg. Färger spelar ingen roll och så ;)

Sv: mm i och för sig :/



hade bäst!



om du vill kan du rösta på min blogg altsåå nr6 om du vill :) du skulle vara guld värd :)



http://amisamanda.blogg.se/2010/july/finalister.html#comment

Häftiga bilder!



SV: Tack så mycket, söt blogg du me :)

Sv: Tack så mycket, gillade din med! super söt <3 :)

nice!

Oj jävlar, vilka snygga bilder! :)

sv. visst :D



lägger till dig nu.. har du lagt till mig? (:

Vill du vara med i veckans blogg?

Kan garantera fler besökare om du blir veckans blogg.

Tryck på länken under för att läsa mer om det.

http://snoocxz.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-2.html

Wow! Hur gjorde du det? Så j*vla coolt! Vilket program andvände du? :D

sv; Aah, älskar den glassen !

Fin blogg :)

sv; varsågood :D <3

Tack så jättemycket :D

sv. tack detsamma ! Verkligen !

Jaha, okej. Är hon lika fin i verkligheten också? Hehe, jag förstår att hon tjänar mycket men finns så jävla mycket annat man kan köpa istället för en massa mysdressar i alla regnbågens färger. Ayah, hennes beslut. Dock inget bra..haha! =D

sv: tack^^ btw, du är grym på photoshop :d!

Woow, ascoola bilder asså :D

Vad använder du för photoshop ? :D




Kom ihåg mig?