Ett gott skratt

Satt inne på fanformittliv.com. brukar alltid gå in dit för att få mig ett gott skratt.

Man ska alltså skicka in något dåligt som har hänt en idag, och så får dom andra sedan antingen hålle med eller klicka på "du förtjänar det"


Här är några.






Superfin blogg du har (:

tjenare tjenare



Jo jag marknadsför just nu min blogg för att flera ska hitta min blogg ( jag designar bloggar gratis.. det är ingen privatblogg eller så utan mera som ett företag )



som jag sa designar jag bloggar gratis och ja jag har ca hundra beställningar så nog går det bra men vill endå att flera ska hitta hit, så undrar om du skulle kunna skriva ett inlägg där du tipsar om att jag designar bloggar gratis och ger bloggtips eller om du kunde länka mig i din blogg eller så i menyn?



Om du gör något av det och säger det så lägger jag gärna till dig i min rekomendations kategori i bloggen! ( du får gärna rösta om vad du tycker om min blogg.. vore kul att få lite åsikter.. du röstar på mitt bloggbetyg på den runda knappen med stjärnorna som finns en bit ner i min meny )



förlåt för att jag störde med en reklam kommentar, men vore kul om folk fick se att det finns en blogg som gör gratis designer för att hjälpa små bloggar m.m



Ha det. // robin hood.

ida

nu har jag publicerat vinnare i veckans blogg tävlingen, kolla om det är du!

tack för deltagandet,

kram! =)

Hahaha, den första med Edward var bäst, hahaha!




Kom ihåg mig?