whuts up in maay life right now?

Jag tänkte berätta lite vad som har hänt och sånt i mitt liv. Egentligen så har det väl inte direkt "hänt" nåt. Det är mer att man har "upptäckt".

Jag har länge känt mig trött. Allmänt trött! Trött på allt! Först trodde jag att jag bara var skoltrött. Men sen visade det sig att jag var trött på livet. Jag var så trött på allting,så jag tappade lusten till att göra något alls. Visst kan det vara många som känner så. Det är nog många som kan känna så ibland utan att egentligen må riktigt dåligt eller nåt sånt. Men jag blev "fast" i det. Det gick aldrig över. Och det blev bara värre och värre. Jag orkade inte bry mig om skolan, jag hade ingen ork eller lust. Så till slut ville man bara strunta i allt och stänga ute verkligheten. Man ville bara vara ifred och tyckte att det var jobbigt att ens träffa folk. När vi märkte att det hade blivit värre och jag hade 65 % frånvaro från skolan, så var vi tvungen att göra nåt åt det.
Så jag fick träffa experter. Jag vet att det är många som t.ex besöker Bup och sånt där. Jag har aldrig varit på Bup tidigare. Men jag har många kompisar som har gått där sen dom var yngra. Så det är ungefär sånt som jag gör nu :)

Och nu har jag hållt på så (att må bättre) i 3 veckor. Och nu mår jag mkt bättre. Faktiskt precis nu ikväll så har jag känt att jag har varit på ovanligt bra humör :)


Så om någon från typ skolan läser det här, så vet ni varför. :)

Känner exakt likadant som dig men jag söker inte hjälp.. Orkar inte bryr mig om de..

vad bra att du mår bättre, har saknat dig på skolan. <3




Kom ihåg mig?