sömnlös natt

Alltså jag hatar verkligen när man inte kan sova... Det ända man gör är att ligga och tänka på att snart ska man upp för att gå till skolan. Nu har lärarna bestämt att jag inte ska känna någon press alls. Jag kommer knappt behöva göra någonting på lektionerna. Det viktigaste är nu att jag bara är på skolan. Så nu måste jag lyckas ta mig dit. Men hur lätt är det egentligen när man i stort sätt inte har någon lust alls till att göra något?  Jag behöver folk som peppar mig för att jag ska orka. Någon som säger "kom igen, du klarar det". Tänk om man kunde få höra sånt lite då och då. jaja. Vet egentligen inte vad det är som jag oroar mig för. Lektionerna är ju lugnt. Jag behöver ju inte göra något. Jag tycker om skolan,eleverna och lärarna. Saken är den att jag har så svårt för att ta mig iväg bara. Jag orkar inte kliva upp ur sängen (har ändå ingen lust) och jag kan inte äta nånting. Kan knappt äta.

Hoppas det blir bättre snart. aaigt!

Tycker iaf att tjejerna i min klass är bäst! <3




En sommarbild från när jag var och badade hos Anna :)

Vad härlig duhar gjort den, det får vi göra om i sommar (Y) :D <3

KOM IGEN, DU KLARAR DET!!! Jag trordå dig:) <3




Kom ihåg mig?