Halvvägs

Haha så här långt har jag kommit med designen! (om ni inte ser ändringen på bloggen så tryck  på F5!) Haha jag ska bestämma i morgon vilka färger min blogg ska ha. Tror jag ska köra på svart och vitt. Det är typ så jag känner mig just nu. Inga speciella färger. Kan inte säga hur det är. Känner mig som vanligt.. äsch kan inte beskriva.


Trots att jag diggar hårfärgen jag har just nu så kommer jag att färga bort den på fredag. Jag ska byta hårfärg. Har haft den här hårfärgen sen oktober (tror jag). Nu är det dags för nåt nytt. Jag gillar att byta hårfärg och frisyr. as kul att testa nånting nytt ju! :) Så den här gånger kommer det bli skillnad. STOR skillnad. Ni ska få se nästa vecka :P Ska fixa håret under hela helgen.






Jag just nu.


God natt! Ska sova nu :)

Yes, det har hänt att någon har tagit fel på stan och trott att jag varit Darin - :)




Kom ihåg mig?