Första skoldagen på det nya året

Igår var min första skoldag på det nya året. Dagen innan så kände jag mig faktiskt väldigt peppad inför att gå till skolan. men sen nästa morgon,när det var dags så var jag inte lika peppad längre. Hade ingen lust att gå. Jag tänkte inte gå. Men sen ändrade jag mig och gick till skolan iallafall. Jag missade handledningen, så jag kom precis när matten skulle börja. Men jag behövde inte gå dit för Kristin. Istället så bjöd hon mig på varmchoklad i cafét x) Så jag satt där tills bildlektionen började. Jag orkade mig igenom hela dagen. Trots att vi går till 10 i 4. När jag kom hem sen så var jag riktigt trött. Men jag kunde ändå inte sova...

Dagen gick ju faktiskt rätt bra ändå. Det känns skönt att vara tillbaka. Nu insåg jag hur mkt jag har saknat alla :) Så det var skit kul att bemötas med kramar från klasskamraterna :)


En bild från i söndags när det  var rätt så bra väder



Kom ihåg mig?