Still dreaming or in real life??? hemska tanke

På senaste tiden så har jag sovit så oroligt och drömmer ständigt mardrömmar. Jag vaknar kanske ungefär 10 gånger per natt. Jag kan helt plötsligt bara tvärvakna och vet inte ens om jag fortfarande drömmer eller har vaknat. Sjukt läskigt och obehagligt. Det kan ibland vara så att jag vaknar på morgon och t.o.m kliver upp och vet fortfarande  inte om jag fortfarande drömmer eller inte. Det tar mig ca 5-10 min innan jag vet om jag är vaken eller inte! Sjukt hemskt. Och ibland så kan jag liksom gå runt på dagen och tänka" Har det verkligen hänt eller bara drömde jag det?". Ibland kan jag få för mig att jag har typ t.ex pratat med en kompis i tele och kan t.o.m smsa kompisen och bah "Det var kul att snacka med dig igår". och då svarar kompisen "Va??". För då hade jag bara DRÖMT att vi hade snackat :O Det är läskigt..höhö

Men som tur var så har det bara pågått i ca 2 veckor. Hoppas det går över snart



Kom ihåg mig?