2a Februari.

Idag var det skola som vanligt. Först bild, sen svenska, och sen dubbelpass i SO. Dom andra i klassen hade SO prov, men jag slapp göra det. Jag ska göra det senare istället. :) Fick gå och äta 1 timme tidigare (om man var klar med provet). Efter lunchen så hade vi slöjd. Jag orkade verkligen inte jobba. Typ satt och segade bara. :P Har varit så trött och seg idag också. bläääh.  I morgon ska vi ha skidor på idrotten! Hoppas INTE det är 20 grader kallt då! :O Jag kommer dö.... så himla otränad


Jaja. Längtar till fredag! ^^ hihi



Jag idag

sv:

haha jaha :) såg dina piercingar nyss :) jätte fina.

jag har verkligen tjatat i ett halvår snart, så jag snackade verkligen med min mamma och sa hur mycket det betydde för mej och att jag verkkligen ville ha det och att hon kunde ta jätte mycket information o sånt om de haha , sen fick jag :)

men jag har bara den piercingen på hela kroppen förutom öronen! :)




Kom ihåg mig?