Klar med kursen

ÄNTLIGEN så är man klar med datorkunskapen. Har suttit hela helgen, med panik, superstressad och frustrerad. Som tur var så hann jag precis bli klar! När det var en minut kvar tills inlämningsmappen skulle låsas, så lämnade jag in sista uppgiften! Pjuh! Och mycket tack till Moa som hjälpte mig!
Efter att jag hade suttit hela dan och slitit, så gick jag sen och tog mig ett bad. Vad skönt det var. Nu slipper jag tänka mer på datorkunskapen och kan äntligen andas ut. Så då kunde jag ta ett bad och slappna av innan jag bädda ner mig i sängen. Eftersom det inte blir någon skola för mig i morgon, så är jag vaken en stund till. I morgon ska jag ladda in bilder ifrån helgen :)  Pappa fyller förresten år i morgon också! Så ska fira honom med restaurang :)

Godnatt på er.



Sånt bad skulle jag vilja ha...

Sv: Tack så mycket :D Vad glad jag blir!



Jätte söt header har du :)




Kom ihåg mig?