Måndagen

Vet att min blogg blir väldigt trist nu, Men har inte så mycket tid eller ork för att blogga nu när skolan har kommit igång. Nu har skolan kickat igång på riktigt, och vi hade vår första skoldag där vi följde schemat. Vi började 12:40 och slutade 15:40. Men jag fick sluta tidigare för jag kunde inte komma in på min dator :o Vi hade mediakunskap, och då behövde vi datorn. Av någon anledning så ville inte lösenordet funka :s Och det är inte fel lösenord eftersom det funkade sist.Haha. Jaja det löser sig i morgon.

I morgon går vi 08:40 - 15:40! Kommer vara så död i morgon när jag kommer hem!
Men I morgon kommer vi ha webbdesign i tre timmar. Roligt :D


Kommer att lägga upp roligare saker på bloggen. Bilder m.m när jag har kommit in i det här med skola och allt :)


Dessa saker kommer dyka upp i min nya design senare.

Lovely!:)

nice :D




Kom ihåg mig?