Inköpt!

Sprang på stan idag en liten stund. Egentligen var det tänkt att vi skulle åka ner till stan bara för att köpa present till mamma. Men jag brände av över 500 kr själv :p  Hade egentligen bara tänkt att köpa en ny ögonskugga eftersom min förra for i golvet i förregår.  Men blev lite mer saker! Här är dom.

Den nya ögonskuggan. Väldigt bra måste jag säga! :)





Haha här är en bild på den nya och den gamla som jag tappade i golvet!




Såg denna på gulfynd och var bara tvungen att köpa ^^






Köpte äntligen en värme-spray! Verkligen en bra sak!






Köpte även nya (och bättre) pennor och block!
Nu jävlar ska jag börja teckna igen! :)





Hejsan! Jag har en fråga...



Har du några bra tips på filmer för mysiga hemmakvällar? :)



Jah älskar shopping och jag älskar din design! :D

Ska nog köpa värmeskyddet jag med. Jättesött halsband! :D



Gå gärna in på min blogg och ställ en fråga i frågestunden, det skulle verkligen vara jätte sött,

puss:)

kika in på min blogg, den är lite outside the box ;)

Asfin blogg! :)

+ att du är sjukt söt ! :D

Kom till din blogg nu idag och jag älskar den redan :) hihi

Moa

Nu har jag länkat dig i min blogg - Som tack för att du röstade på mitt fotobidrag! Din röst var guld värt, tack så mycket! :)



Fortsätt gärna att rösta, det går fler gånger! Kram Moathemoses.

Följa varandra på bloglovin? Kommentera min blogg då du följer min så följer jag din :)




Kom ihåg mig?