Första skoldagen.

Idag var den första skoldagen på gymnasiet. Jag har gruvat mig typ flera veckor innan. Men har ju samtidigt varit peppad  och excited. Vi började klockan 10 men jag var där redan 09:20. Bättre att vara tidig så man slipper stressa. Stod där och väntade på Frida som skulle komma halv tio. När hon kom så gick vi in i gympasalen där de skulle ha upprop. När dom ropa upp vår klass så fick vi gå in i skolan och kolla runt lite och sånt. Tycker min klass verkar bra! Kände bara igen två personer. Var ingen som jag riktigt kände. Träffat även Moa för första gången! Det var kul :'DD Är extra glad över att vi hamnade i samma klass också.

Känner mig peppad för detta år. Nu är det ju bara 3 år kvar tills jag tar studenten, och ca 1,5 år tills jag blir myndig ^^ Man längtar ju!



Vad kul! Jag började också gymnasiet nyss :D

Går på JB i Karlstad jag, kanon skola :D Började andra året nu i höst ;D




Kom ihåg mig?