Fler läsare? Tjäna pengar?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vill du ha fler läsare OCH tjäna pengar på samma gång?! Jag har hittat en skitbra sida som ger dig båda! Super enkelt och helt klart värt det! KLicka på bannern LÄNGST UPP i min blogg och registrera din blogg NU! :D  Jag har varit medlem EN dag och har redan fått ihop pengar.





















Hur mycket fler läsare får man, ungefär? ^^ Och hur mycket tjänar man isf..? :)

Tycker förresten att din blogg var grymt söt! :D

Kim

sv; verkade lite krånglig :/ eller så är det jag som är trög haha! ;) taack!

Sv: Tack! Nej, jag vill inte tjäna pengar på min blogg genom reklam.

SV: Nejtack! :)

Det är Bloggerfy va? Jättebra tjänst. Har tjänat ihop 90 kr nu på några veckor. Ser ingen länk uppe på din blogg :P

me love din blogg !

tråkigt nog får man ju inte ut några pengar förän man är uppe i 500 :/

hur många besökare får man ungefär ? o e de en bra tjänst som e lätt att andvända ?

jätte fin blogg föresten :)

sv: tack & dsm :)

säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig sen :)

sv: har lagt till dig nu :)

jag fattar inte vart i bloggen man ska klistra in koden.

Hjälp mej! :o

sv: visst är han! och fin blogg:)

My

Rösta på mig i veckans blogg! :)

http://tiepnajjs.com/2010/august/final-veckans-blogg.html#comment

AWESOMETASTIC Blog du har, Asfin :) Fin flicka me ^^)



Gillar du SuperKnasiga Saker? Då gillar du detta ;)

Checka min super nya VIDEO också liksom :P!!

@

http://www.youtube.com/user/HouseOfTheFun

Haha klart, den sätter sig på hjärnan med en gång. Har gått och nynnat på den hela dagen.

Hur är det annars då? :)

Sjukt söt bild på dig :)!

Fan vad coolt :O! Men jag tror inte jag får tjäna pengar för mamma xd

Vilken söt blogg du har! :)<3

jätte söt blogg !(:

fin blogg du har (a)

¨jag förstår mej typ inte på sånt (x

Sv: Tack så mycket! :)

Skulle vara jätte schysst om du kunde rösta på nr. 2 i denna tävling: http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/august/finalisterna-i-stockholmgruppen.html Tack på förhand!

Jag ska kika på det där i eftermiddag ;)

Ska fråga henne när jag kommer hem :P

SV: Tack detsamma! <3

Ja, det är bra med mig, själv då? :)

sv: nae, min pojkvän har barn :) så hon är bara mitt bonusbarn :)

SV: tack ska du ha! och det samma. fast din var nog lite finare, hehe :)



Jo, det funkar. Lite ont i ryggen och sant men annars ar det bra. Dusj?



Kan inte du vara snall och hjalpa mig och bli medlem pa den sidan? jag fattar verkligen ingenting..

sv; Tack detsamma! :D joda bara bra här!

SV: Okej jag testade faktiskt, men det fungerade inte. Antingen ar det fel pa sidan eller pa mig. Haha, vill du inte hjalpa till sa ar det lugnt! haha :) kram

funkar det verkligen?:O

sv; Tusen tack för ditt svar :) Jag har dock problem med att spara videosarna i jpg, vet inte hur man gör :/

Tack för tipset,fin blogg:)

Okej jag fick iaf :D! Men hur 17 gör man?

Fattar inte din beskrivning, är ganska trög >.<




Kom ihåg mig?