Besöks rekord! Helt otroligt

Igår blev det besöks rekord! På över 1000 besökare. Grymt kul! :D Hoppas flesta av er stannar.


Så nu undrar jag.. VAD vill ni att jag ska skriva om/lägga upp på bloggen?




Svar: Tack så mycket! Tycker du ska kolla in nästa vecka då blir de en liten makeover på hela bloggen ;D

moa

Men jävlar! Jag som tycker mitt besöksrekord på 700 var ganska okej ;o



Men, du har en sådan fantastiskt bra blogg, så.. jag förstår att du har mycket :D Keep up the good work tjejen! Men, jag röstar på bilder på dig, för du är så sanslöst fin!

den kostar typ 2500, asså xperia :)

$v eller hur dem är sjukt nice :O

jag hittade dem på http://www.brandos.se

Svar: Otroligt fin blogg du har också :) Glad jag blir att du gillade min. Jag kikade in på din blogg och ska tänka på saken ;) det låter ju inte helt fel

Kul med besöks rekord. ^^

Din blogg är ju värd att besöka!

sv, hehe, kanske borde det :)

superfin blogg har du iaf! :D



Tack så himla mycket!

Fin blogg! :)

Fan va frän bilden längst ner är!

Nice med fler läsare :)(y)

sv: tack så bra!:D jadå det är bra ;) själv?:)

skitfin blogg!



och grattis till besöksrekordet ;D

Grattis



Svar: jo tack det är bra:) hur når du?



Kramar vella<3

Grattis! :) Jag gillar bilder på dig för jag diggar dig. Annars är allt småkul. Du har en bra blogg så just keep going.

tack detsamma!

jodå helt okej, själv? :)

kram

förlåt, råkade skicka från en annan data!

här är min :)

Svar uppe i bloggen nu:)



/Amanda Eklund

jätte fin blogg :)

sv; tack desamma :):)

SV: taack dsm :) allt e helt okeejj, själv?

Den bilden va riktigt fin på dig :D

Du är väldigt söt ^^

Snygg blogg ! :O

Sv: Haha<3 ^^



Kram<3

hej sötnos, lägga till varandra på bloglovin?:D

GÖR SÅHÄR FÖR EN LÄNKNING PÅ MIN BLOGG!

1. Ställ en fråga i min frågestund!

http://myosterman.com/2010/august/avslutas-imorgon-klockan-1500.html

2. Rösta på mig som veckans blogg!

http://tiepnajjs.com/2010/august/final-veckans-blogg.html#comment

3. Skriv till mig att du gjort det!

Sv. Haha jaa :D

sv: så lite så!

Jag gillar din header. Vet inte riktigt hur de stavas.

hej sötnos, lägga till varandra på bloglovin?



jag gillade din header. den var riktigt fin;D

moa

haha ja eller hur, men var tvungen att kika in :)

Svar: hmmm vet inte riktigt ska nog gå på bio;) vad åka du göra?



Kramar

Bilder på sig själv, kläder och skor är poppis =)

hejhej! ska vi följa varandra på bloglovin'? :D

kramkram.

sv: tack så mycket, detsamma!!!

hur har du fått så många besökare?

sv: varsågod! Jag undrar samma sak som "Anni" Hur har du fått så många besökare? Något tips? :)

Kör med lite blandade bilder ! =)

sv: Varsågod och tack så mycket! :D

Jag har småkikat runt i din blogg och hade lätt börjat följa den om den hade fler kategorier än två. Det är mycket lättare och roligare att kolla en blogg då. Jag är säker på att fler håller med mig. Ha en bra dag ^^ PS. Häftigaste headern på länge.

vad roligt med så många läsare:D



Vad kul! Grattis! Jag tycker om när det är blandade inlägg så som du har nu :)

gud vilken fin blogg <3

jag undrar vilket fotoshop du har occ hur du gör, kan du inte lägga ut hur man gör på bloggen ?

shiit vad du r duktig på att fotta och redigera, jagf älskar att fotta jag med men redigeringen går lite knakigt! hahah :)

typ blandat ;) jag tycker det är hätigt när du redigerar.. du är bra måste jag säga :)) = dubbelhaka!




Kom ihåg mig?