Kan ni förstå detta?

Kan ni förstå att dessa tjejer är lika gamla?
Det är Amy Diamond och Miley Cyrus. Båda är artister på 17 bast (blir 18 i år)
































Amy Diamond,
en tjej som aldrig verkar växa upp. Och Miley Cyrus som har ställt upp på "porrbilder" och tagit skandalbilder av sig själv som har spridits över hela internet








haha, shit! jag trodde amy diamond var typ 15 ^^



sv: TACK ska du ha, vad glad jag blir :D



Hoppas du haft en bra dag!

haha, amy ser ju verkligen inte en dag äldre ut än 15, max!

Hej!

Skulle du kunna tänka dig att gå in & titta på min blogg?

Senaste inlägget handlar om vilken header jag ska ha och jag behöver verkligen hjälp.



Det skulle vara jätte snällt om du gick in för att rösta :)

Tack så mycket.



Hoppas allt är bra!

Amy är ju sötare är Miley Cyrus




Kom ihåg mig?