Galen dröm!

Hade en riktigt galen och konstig dröm inatt! Drömde att jag och M ,A, S och E (några tjejer i klassen) skulle åka till Spanien helt själva! Vi hade tydligen vunnit resan, så det var gratis. Men jag var tydligen tvungen att ta med min 2 åriga lillebror. Jag undrade hur jag skulle lyckas ta hand om honom själv :p
Men ingenting blev så speciellt lyckat! Först så skulle jag packa, och det blev så mkt saker som jag skulle ha med mig så det blev till slut 4 fulla väskor, som jag inte ens kunde bära själv! Sen skulle jag till flygplatsen ensam. Men jag hamnade på ett plan till barcelona, som nämligen var fel stad i Spanien. Så när jag satt på planet helt själv så var jag tvungen att kliva av för DÅ upptäckte jag att det var fel plan. (fatta paniken). Så kom jag tillbaka till flygplatsen men utan mina väskor. Jag sprang runt och hade panik. Sen lyckades jag få tillbaka dom tack vare personalen på flygplatsen. Då var klockan tydligen 12. Och planet som jag egentligen skulle med gick tydligen inte förrän klockan 16, så jag åkte hem. Då skulle jag packa alla saker som jag hade glömt att ta med mig. (tydligen så hade jag glömt nästan allting). Sen upptäckte jag plötsligt att klockan var 15:33! Alltså att planet skulle lyfta om 27 min! Så fick jag as stressigt till flygplatsen...OCH SEN VAKNADE JAG! :o haha.. men drömmen var as stressig och konstig x)


tack så mycket! :D Detsamma!

är allt väl med dig?

Hejsan!

Tänkte bara tipsa om att jag just nu lottar ut en fotobok på min blogg. Var med? :)

Bilden var jättecool!! Var har du fått tag i den?




Kom ihåg mig?