Facebookspel - beroendeframkallande

Jag har hållt på och spelat Farmville i ca 1 år nu. Ända från första dagen så blev jag beroende.
Men nu har jag upptäckt ett nytt spel som är mkt roligare, mkt lättare och ännu mer beroendeframkallande.

Hotel city!
Man bygger sitt egna hotell och designar hotellrummen!

sv: åh tack :D aa visst

sv: Va duktig du är på photoshop då!

/Svar/ hihi tack så mycket <:

ida

gullig blogg jag gillar din header:) hur mår du?

hej hur mår du? :) jätte söt header föresten :D

ida

hur hittar man de på facebook?:P

Hej!

Tack så mycket för din kommentar! :)

Va kul att du gillar min blogg! Följ den gärna, och kommentarer, det älskar jag ;)



DU hade också en intressant blogg =)



Får jag fråga hur du hittade in till min blogg?



MVH

Sandra Gee

Emy

Vad roligt det ser ut :)

ida

svar: åh, jag hittade det:P

Haha där är orsaken till varför jag aldrig testat facebook spelen, de flesta erkänner själva att de är beroende x'd

Ahhhh förstår mig inte på alla dessa facebookspel haha.

Jag gillar din design! :D

btw, ska jag testa spela det dära nu haha!




Kom ihåg mig?