Cukcakes! Yummie

Ikväll så tog jag och mamma och bakade lite. Vi ska nämligen till stugan i morgon, så vi tänkte ta med oss gott fika. Jag bakade två olika cupcakes. En som var citronkaka med rosa glasyr på. Och en som var chokladkaka med päronchoklad bitar i :) Blev gott!

I morgon ska alltså jag,mamma,Alex och Åsa åka till stugan. Det är första gången som jag får ta med mig en kompis, så jag ska lätt ta med mig Åsa! :D Vi har typ tjatat flera år att hon ska få följa med till stugan, så det ska bli kul. Vår första resa tillsammans! (förutom resan till sthlm över dagen för typ..6 (?) år sen) Vi kommer ha så kul! :D :D Vi ska käka tacos, grilla korv över öppen brasa, va med på pimpeltävling, sola, slappa och bara vara lediga! :D

Så jag kommer inte kunna blogga nåt förrän på måndag, då jag kommer hem. Ni får ha en trevlig påskhelg! :)

Här är mina cupcakes!

sv:jaa, det kan man ju :) men är ju rätt så dyrt så..

vill ha vill ha vill ha :)

fin blogg :) vad gör du då?:)

ååh cupcakes är så fina :D

Intressant rubrik... =D

Åh va gott!

Å vad smarrigt det såg ut! :)




Kom ihåg mig?