Anpassad studiegång! så här ligger det till

Kom nyss hem från mötet på skolan. Jag och pappa var på ett möte med 6 stycken lärare för att prata om min skolgång. Jag har över 300 timmars frånvaro (borde vara något slags rekord eller nåt) och kommer troligen ändå klara av 9an och kunna komma in på gymnasium! Ganska otroligt..men jag är tydligen tillräckligt bra. Jag är faktiskt inte dum, bara riktigt riktigt skoltrött. Hade jag bara orkat varit i skolan så hade jag haft höga betyg, kan jag lova :)  Så nu har jag fått en anpassad studiegång. Det betyder att jag kommer slippa vissa lektionen, fler sovmorgon, och kortare dagar. kommer istället att ha matte typ 7 gånger i veckan xD

Jag har just nu mer poäng än vad ens medelvärdet  som dom som sökte till IT-media på J.B har!
Så om jag bara klarar matten så kommer jag lätt att komma in :)
Härligt härligt!




En bild från stranden i Luleå sommaren 2009

Hejsan! :)

Undrar om du skulle ha lust o tid att rekommendera min blogg för dina läsare!? :P

Du har verkligen en skit mysig blogg! Har du gjort designen själv?

Jag skriver om din blogg i mitt nästa inlägg! :D

DEAL! :D

veldig fint bilde :D




Kom ihåg mig?