Torsdag. skön skoldag

Haha idag var vi bara 5 stycken i klassen! :O Jag kom till skolan så satt bara linnea där! När klockan var 3 min i 8 och vi skulle snart börja, Så kommer Martin och Mattias (stavning). Haha så vi satt bara 4 stycken i klassrummet, sen kom också Natalie :p kändes så tomt! För alla andra var på "på flykt" på jamtli

Vi hade först svenska.. segt! Sen språk, där var vi bara 5 stycken också så då körde vi stress, Sen hade vi SO, jag jobbade inget. Jag och linnea satt bara och garvade.  vi hade någon annan lärare som jag aldrig har haft förut. hon fick damp på oss alla för Ingen jobbade. :P Sen hade vi SO IGEN! Då hade vi annan lärare (glömt namn) det var roligare för hon pratade bara så nu har vi lärt oss typ skitmycket som vi ska ha på provet! det är bra för mig som låg så långt efter och kunde INGENTING :P Lunch sen.. sen NO. Vi skulle sitta i datasalen men dom hade kopplat ut alla datorer så vi fick bara sitta i klassrummet och typ..gjorde ingenting :P Sen hade vi engelska i 20 min. Vi gjorde läxan och sen fick vi sluta :P slapp handledningen för Kristin hade gått hem. yes!

Sen hade jag dans. Det var jobbigt...kändes i hela kroppen.


I morgon har vi "på flykt" på jamtli!. Nej  tack..! jag vill inte bli taffsad i mörkret, även fast det är rollspel.
Så blir staden istället  med Linnea. och kanske träffa Terese :)
Gina öppnar i morgon! (Y) jag ska vara den första där. mhaha :P


ska kolla idol nu! bye bye




Kom ihåg mig?