En sak till...!

Just det! Idol började ju ikväll. Nu kommer det vara tis-fredag kl 20:00 :)

hade några favoriter och några mindre favoriter :P

Den där 16 åriga tjejen Durna var ju skitbra! Och väldigt söt. fast hon snacka typ värsta fjortisspråket.. "Den är bara SÅ bra". Haha fast gulligt :P  Jag tycker synd om den där My, hon var typ 18 år. Hon skulle sjunga och spela gitarr men hon var så nervös så hon började gråta. När hon väl hade samlat sig så sjöng hon ju skitbra! Men hon gick ändå inte vidare.. Tycker synd om henne :(

Kissie´s bror var ju även med! Fast han var ju inge bra alls. Haha riktigt usel faktiskt. Kissie sökte ju också till idol,men hon gick inte ens vidare till den riktiga Juryn. (det är fler Juryn). Så som jag fattade det så är det typ 1 Jury innan den riktiga som visas i tv. Fast dom kanske delar upp så vissa måste sjunga för den första Juryn först och sen för den i tv... Jag vet inte riktigt :P men jag VET att det ska finnas minst en till. haha :P


Nu måste jag sova. hahah godnatt. min dator dör om 2 min :P



Kom ihåg mig?