Elevensval.

Hej hopp! Jag ska förbättra mig och blogga oftare, jag ska det!
Jag ska nog göra om min blogg också. Jag vill kunna ha en header, och det var ganska svårt att
få in en header till den här designen eftersom den är gjord så konstigt..
Så jag ska fixa ny design och ny header så fort jag kan!

idag hade vi elevensval. Jag och Linnea hade träslöjd. Nu är vi nästan klara! Vi har t.o.m limmat
ihop alla bitar och ska nu börja skissa hur vi ska forma våran kniv. Sen är vi klar! vi ligger nog först i klassen nu :P
Jag gick hem från skolan efter lunchen. Jag mådde inte så bra. Så jag gick hem och vilade, sen åt jag  middag och sen har jag suttit och pluggat NO. vi har NO prov i morgon. det kommer gå sådär...  kan inte allt.

Håll tummarna på att det går bra iaf så får man hoppas på det bästa :)

xo



Kom ihåg mig?