t-t-t-orsdag

Tja! Kom på att jag också hade en blogg.

Tänkte köra snabb uppdatering om vad som händer just nu.

Kan börja med att säga att jag och Åsa har fått över 500 visningar på våran senaste video på youtube nu! :) Skitkul!
Så i morgon ska vi fira det med en Pizza hemma hos henne ;) Jag betalar (mamma) (A)

idag var jag hemma från skolan. Så missade gymnasiebesöket. synd..
I morgon blir det iaf skola igen. Ska nog göra matteprovet då. Har inte gjort det än.
Efter skolan så ska jag på stan med mamma. Ska köpa MASSOR av nya jeans. Mamma är ju med så
hon betalar (A) Haha. Nä men seriöst så behöver jag nya byxor..


En tjej tyckte att jag såg ut som en japan på den här bilden xD
Inte så seriös men...




Haha och just det! I går blev det ju strömavbrott på våran gård! xD
Satt och kollade på tv när tvn plötsligt small, och det blev helt svart i huset. Haha Xd

Du ser inte ut som en japan :o Du är söt ^^

godmorgon =)

Hoppas du får en bra dag och att fredan den trettonde blir en bra dag!




Kom ihåg mig?