saker som står på mitt schema

Idag var första dagen som jag gick efter mitt nya schema. Det var skönt för fick sluta tidigare än dom andra och hade bara en lektion med min klass :P annars fick jag jobba med vad jag ville hela dagen. Då gjorde jag klart mitt SO jobb och sedan läste jag twilight resten av dagen :)  Efter skolan så åkte jag ner på stan och köpte en snygg t-shirt. Har velat haft den länge så då köpte mamma den till mig. Tack ^^  Hade förresten ingen dans idag för nybörjar grupperna skulle ha uppvisning. Så då när jag kom till studion så stod alla där utanför och var på väg hem igen xD fail!  Åkte hem, ttog ett bad och slappade istället..


I morgon har jag också slapp dag! Först i studiegården första lektionen. Sen ska vi till storsjöteatern för det var nånting där. Tillbaka till skolan för att äta lunch, och sen har vi bara NO sen får vi helg! :)

I MORGON SKA JAG SE NEW MOON! :D Jag och Åsa har bokat biljetter nu. I morgon kl 17:30!
Förresten så har Åsa fixat allting inför helgen också! KOmmer bli så awesome! Jag,Åsa och 3 till ensamma hemma i en lägenhet! Blir film och annat gott! ^^


Nä ska nog lägga mig nu snart! hörs

Låter som en kanon dag :D

Ha de så jävla kul imorgon och i helg ^^




Kom ihåg mig?