i morgon blir en bra dag

yes yes, i morgon kommer bli en kul dag! :) Ska kliva upp halv 10. duscha, äta frukost,fixa mig. Klockan 11 kommer Åsa hit! Vi ska gå på ica och köpa massa gott. Alltså MASSA burn så vi kan vara vaken hela natten, Ben´n jerry, chips,godis m.m  sen ska vi börja jobba på en ny video! Yes! Nu kommer det fler videor! :D Har MASSA idéer! Så håll koll på bdb, bloggne och framförallt på YOUTUBE! Lindzan123 är mitt nick ni kan söka på. FÖLJ OSS DÄR!
Sen ska Åsa äta middag här och sedan sova här! Haha fast vi kommer vara uppe hela natten XD

Kommer bli sjukt kul! Har inte träffat henne på över en månad! :O Och jag är skittrött nu så ska sova redan nu!
Shit, jag lägger mig ALDRIG före midnatt på helger :S

GODNATT :D

p.s  Snackade med snyggaste ikväll. OMG varför bor jag inte i sthlm :( :( :/ :( dumma värld!





Kom ihåg mig?