Filmer

Jag har kollat på rätt mkt filmer nu på lovet, så tänkte bedöma dom :)

först

Fame på bio

Den tycker jag var bra. Jag gillar dans och musik så det här var en film för mig.
Dock var den lite seg ibland (tycker jag)

Så den får 4 av 5.

 

Nästa film såg jag hemma.

17 again

Är en tonårsfilm. Gick ju på bio förut så det är nog många som har sett den.
Handlar om en kille som var över 30 och en dag så förvandlas han till sig själv som tonåring igen!
Han måste gå om skolan igen och sånt.

Den filmen var väldigt bra, men ändå inte en fullpoängare.
Ett plus på att huvudpersonen är sjukt snygg (A)

4,5 av 5

 

Upp eller (up som den heter på engelska) På bio.

Haha den var så sjukt kul. Skratta väldigt mycket! Passar för alla åldrar.
Lika bra som hitta Nemo och alla dom där filmerna.
Se värd! Men håller ändå inte med om att det här var den bästa som Pixar gjort..

4,5 av 5

 

Det var dom nya filmerna jag såg.
Jag hyrde även filmen..

Kenny starfighter

Har sett den förut men gud,den är fortfarande lika kul.
innan jag såg det så tänkte jag "men den verkar så barnslig"
Haha den är Barnsligt KUL! Mycket skratt.

Låter sjukt men den får faktiskt.
5 av 5. för den är så klockren

 

 

 

Det här var mina åsikter. ^^ XD


 

 

Hahaha Kenny Starfighter! YES 5 av 5 helt klart :D




Kom ihåg mig?