Torsdagen den 14e Maj

Hej hej! Blev ingen skola för mig idag. Spydde i morse för ja hade så himla ont i halsen.. trevligt :S
Men i morgon kommer jag på skolan igen! :)

I morgon efter skolan ska jag ner på stan och träffa Åsa <3
Jag har fått 500 kr av mamma + att jag har 700 kr på DNA så jag ska shoppa
skor! :D
Vet inte riktigt vad för skor jag ska köpa. men kanske till skolavslutningen och nåt till sommaren :)

Sen vid middagstid i morgon åker jag med familj till Strömsund till mormor och morbror och ska vara
där från fredag till lördag! Ni får gärna smsa massor då, kan bli lite segt :P hehe

Några snygga skor..





Snygga!!
haha beväpnad på röda mattan :PKonstiga :P

Skor i choklad!
Om jag hade haft skor i choklad hade jag lätt ätit upp dom :P

Eric, vadå då?

svara på "dagens fråga" i min blogg !? :)

tack för kommentaren =) hur står det till med dig ?

oj, vilka skor! :D såg du ESC igår, tycker du rätt låt vann? http://pilstyrarna.blogg.se

Skorna längst ner i choklad hade man ju inte tackat nej till... choklad och skor, en kvinnas två beroenden ;) haha iaf mina xD

chokladskor vore ju inte helt fel :p




Kom ihåg mig?