Photoshop

Jag vill verkligen lära mig photoshop!  Men för att lära sig måste man träna träna träna.
Så när jag har tråkigt brukar jag sitta och experimentera lite i photoshop.
Göra en före och efter bild! :)

här är några jag gjort-



Gjort om rätt så mkt som ni kan se :P
-Ändrat bakgrund
- Färg på tröjan
- Ögonfärg
- sminkning
- Ljusare läppar
-  Lite lila i håret
- Färlängt och gjort en "tjockar" effekt i håret.
- Gjort så smyckerna "glänser" mer.
- Fixat "snyggare hud" i både ansiktet och på handen.




-Ändrade hårfärg (hela rosa).
-Bytte ögonfärg,
-Fyllde i sminket
-målade lite på ögonbrynen.
-Tog bort födelsemärket.

- Ljusare tänder.
- Ljusare läppar.

SV tackar för kommentaren. Ja de är klart att de skulle bli jobbigt men om man kan tjäna lite pengar på de med skulle de inte sitta dumt.



Fina bilder :D

det var ju jätte bra, öva på gumman. Du kommer att bli duktig!




Kom ihåg mig?