Grattis Norge!

YES, Norge vann! :D Alexander Rybak!<3



Svara NI:
1.Tycker ni att det var rätt låt som vann?
2. Är ni förvånad över att Sverige fick en sån låg placering?





//E

Ville inte norge skulle vinna!=/ Fanns faktiskt bättre låtar!



Trodde även sverige skulle hamna lite bättre men det går visst sämre å sämre för sverige varje år=/ Vilket är tråkigt!



Ha en trevlig dag!

he jhej, jodå bra själv då?

kan itne svara på dom eftersom jag inte kollar på det heeh

ha det bra

Klart att rätt låt vann. Den var ju bäst. Hade inte förväntat mej så mycket av Sverige så jag är inte förvånad.

Kram

1. Den var bra så jag är nöjd med det ;')

2. nej det är jag inte !

Jag är inte alls förvånad över att Sverige fick en så dålig placering. Låten var ju jätte tråkig! :P

sv: ohh vad kul att du kanske ska till oslo nästa år! Själv har man vart där typ 5 ggr, fin stad, men shiiit dyrt!



Hur gammal är du? Har du precis som vi 92:or haft nationella i matte nu på morgonen? :)

1. Ja, det tycker jag absolut !



2. Nej, inte särskilt.



mvh

okej okej, nje jag har itne sätt det och inte hört låten hehe




Kom ihåg mig?