Älskar vädret!

Wow vilket underbart väder det har varit nu i helgen! Jag hoppas på att jag har blivit lite brun iaf!
I lördags cyklade jag och Åsa ner till badhusparken för att medverka i världesrekordet med att flest personer skulle fika!
Eller.. jag trodde dom skulle försöka slå världsrekord men det verkade som dom bara tävlade mot sundsvall :S

Iaf, underbart väder och vi satt och sola och njöt. sen mot middagstid cyklade vi hem till mig och åt GRILLAT! :D
vi satt ute på gårde och åt ute i solen, sen svalkade vi oss lite inne och sen åkte vi på "raggar-kväll" borta på travet.
Alltså det heter nåt annat men jag har glömt det.. Massa bilar och massa folk! Träffa Robin där ett litet tag och så :)
sen var jag och Åsa ute och kolla lr va man ska säga :P vi räknade tutningar, Bara 3 i år ;< Haha :D
På vägen hem träffade jag Natalie och Linda m.f :)

Idag har jag bara pluggat. Pluggar till Svenska och Matte prov. (omprov i matte) och svenska provet har jag inte gjort än för jagvar på prao. Håll tummarna för mig nu! :O


Ska plugga nu och sen sova! Vi hörs :)









Kom ihåg mig?